11 Aralık 2012 Salı

Merhabaaa :)

   Uzun bir uğraştan sonra sonunda bloğuma kavuştum. Sizinle  Her Telden paylaşımlarda bulunmak,bilgi alışverişi yapmak için açtım bu bloğu. Yani açtık zira kardeşim İmran ' la birlikte :)
   Kendimi tanıtarak başlamak isterim . İrem ben,23 yaşındayım , Rizeliyim,2 yıllık evliyim ve 2 aylık bir oğlum var . İsmi Orhan Haktan kuzumun :)
   Bebeğim dolayısıyla sürekli evde olduğum için internette daha fazla dolaşma vaktim oldu ve bloglara bayağı sardım . Neden benimde bir bloğum olmasın dedim . Sonuç olarak artık sizlerleyim.
  Mutlu paylaşımlarda birlikte olmak dileğiyle ,  Hoşçakalın :)

1 yorum:

  1. merhaba hoşgeldin ozaman..Blogunda ziyaretçi kısmını eklersen seni takip etmem daha kolay olacak sevgiler:)

    http://melegimyigidim.blogspot.com/
    bir meleğin günlüğü

    YanıtlaSil