19 Aralık 2012 Çarşamba

Hertelden Alışverişlerim :)

      Merhaba canlar ilk post olarak internetten yaptığım alışverişlerden bahsetmek istiyorum.Malum oğlum iki buçuk aylık oldu.Onun zihinsel gelişimi için gittigidiyor dan birtakım oyuncakların asılı olduğu oyun minderi aldım.Henüz oyuncaklarıyla oynayamıyor tabi ama müziği dikkatini çekmeye yetiyor oğluşumun.Aynı ürün değişik fiyatlarla sunulmuş ama en uygunun bulup aldım ben :)



       Bir diğer alışverişim unnado.com dan o da oğlum için :) Primanın bez kampanyası 4 paket bez ve 3 paket ıslak mendil cüzi bir fiyattı.10 tl indirim kuponu ve kargo ödemesi onlara ait olunca bayağı cazip geldi kaptım ben de :)


      Ve son olarak bu sefer kendim için trendyol.com dan bu babetleri aldım.Elime ulaşması bir hayli güç oldu (kargonun azizliğine uğradım da) ama 11 gün sonra nihayet bendeler artık :)


Bir sonraki postta görüşmek üzere hoşçakalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder